Оценка / Одит на изследване на състоянието на пътищата

Оценка / Одит на изследване на състоянието на пътищата

Предоставяни услуги:

  • Да оцени метода за измерване на пътното състояние за неасфалтирани и асфалтирани пътища на национално (TANROADS) и местно ниво (PMO-RALG) въз основа на съществуващи ръководства и практики, прилагани от тези организации.
  • Да се ​​идентифицират регионалните и областните офиси на TANROADS и PMO-RALG, поне два от всеки, които извършват проучвания за състоянието на пътищата и да пътуват със своите екипи за проучване, за да придобият представа как тази работа се извършва на практика.
  • Да даде становище за адекватността и последователността на тези методи на измерване в регионите и областите и да предложи евентуални подобрения.
  • Да предостави мнение дали тези индикатори са SMART – специфични, измерими, приложими, релевантни, ограничени във времето.
  • Да прегледа дали измерването на пътното състояние за неасфалтирани пътища по отношение на процент добро, добро и лошо може да се прилага по последователен начин между различни екипи за проучване. Ако не, тогава трябва да се дадат препоръки за използване на други индикатори. Те могат да включват време за пътуване (с използване на стандартно превозно средство) или брой дни или часове, през които пътят е затворен за месец или година. Или всеки друг подходящ метод.
  • Да се ​​провери дали методът за измерване на пътното състояние за асфалтирани пътища отговаря на критериите SMART. Разбираемо е, че индексът на грапавост се използва от TANROADS за оценка на процентите в добро, задоволително или лошо състояние на годишна база и консултантът ще оцени адекватността на калибрирането и дали се използват подходящи прагове между тези категории, както и дали тази методология може да бъде прието като представително за павираната пътна мрежа в Танзания.
  • Да събира от TANROADS и PMO-RALG най-новата информация за състоянието на пътя. Прегледайте исторически данни за състоянието на пътя, предоставени през последните 4 години, и дайте мнение за тяхната точност.
  • Да се ​​проведе семинар за обсъждане на открития за около 30 души.
  • Да прегледа Споразумението за финансиране на SPSP за автомобилен транспорт и да предложи всякакви изменения въз основа на констатациите от заданието
Scroll to Top